Sunday, January 9, 2011

---Ia Kembali----

semalam aku balik segamat...
biasa lah...
hujung minggu..
nak duk pontian lamer2 xsanggup aku....
seram...
hehehe....


so cam biaser la...
aktiviti aku kalau sampai segamat ni...
round2 kat bandar cari news baru tuk diupdate...
round punyer round....
aku berenti la kat trafik light jambatan baru...
aku pun ushar banner yang ader kat situ....
slain nampak signboard Giant yang besar tu....
ada satu banner yang kecik ni menarik perhatian aku....





wah dalam ati aku cakap....
akhirnyer akan ada jugak panggung wayang kat segamat ni....
dah lame sangat tak tengok wayang kat segamat....
last kat panggung cathay sebelah sungai...
tengok cerita Jurassic Park arahan Steven Spielberg
memang lamer giler la...

so aku pun balik umah serarch aper2 berita or maklumat tuk panggung wayang ni....

ianya akan dibina di 1 segamat(shopping complex terbesar kat segamat ni kalau siap)



kalau tengok gambar model ni memang agak gempak la rupenyer..
trujer aku diwatnye...



tengok pada pelan ni pulak... panggung ni akan mempunyai 8hall...
berkapasiti tuk 1500 orang sekali masa tayangan....
agak moden la...

2 comments:

  1. hahaha...bro cita apew kita nak rasmikan kat panggung bru 2....

    ReplyDelete
  2. wah bro dah ramai flowwer aek skg....
    yg penting im first...
    update2!!!

    ReplyDelete